תמונות לבית

תמונות לבית

הקירות בביתכם עומדים ריקים ומשועמים – זה הזמן להפיח בהם רוח חיים בעזרת תמונה או ציור.

אתר Artbeat נושא בשורת המהפכה הדיגיטלית בארץ.  אנו עובדים בשיתוף פעולה עם אמנים פעילים רבים ומנגישים עבורכם יצירות רבות בליווי מידע עשיר אודות היוצרים, היצירות והזדמנויות הרכישה העומדות בפניכם.

 

ניגשים למלאכה: כיצד לבחור את הציור או התמונה הנכונים? קראו את המדריך שלנו בהמשך.

 

ראשית, אנו ממליצים לצאת לשיטוט עצמאי בARTBEAT. בשלב החיפוש הראשוני צפו במגוון רחב של יצירות ובראש פתוח

img02

ציורים מקוריים

ציורים ואיורים מקוריים של אמנים ישראלים

View more
ליאור שטיינר
img14

הדפסים

הדפסים (רפרודוקציות) באיכות מעולה ליצירות מקור ישראלית

ההדפסים במהדורה מוגבלת של 20 עותקים

View more
דן בירנבוים
img14

צילומים

עבודות מקוריות של אמנים ישראלים

מהדורות מוגבלות ובחתימת האמן

View more
אבי לוין
img14

תחריטים והדפסי מקור

עבודות במהדורה מוגבלת ובחתימת האמן

View more
שושנה גבעון

מתוך השיטוט יתבהר ויתמקד טעמכם האישי. חשוב להיות קשובים לתחושות המתעוררות בנו בהתבוננות פשוטה. מעבר לכך יש לתת את הדעת גם על מסגור, אופן התליה ושאר גורמים מכריעים בבחירה.

 

 

צבעוניות

הביטו בחלל בו תרצו לתלות את התמונה, מהו קו הצבעים הכללי?
האם תבחרו לצרף ציור אשר יכול להשתלב בקו הזה, ואולי – דווקא לשבור אותו?
לדוגמה: בחלל באוירה קלאסית יותר, עם ריהוט כבד, הרבה בד ושטיחים נסו להתמקד בתמונות בעלות קשת גוונים נינוחה יותר, ובנושאים כמו צמחיה, נוף, טבע דומם. ולחילופין – לסלון בעל לובן בוהק או עיצוב נקי ומודרני תוכלו להוסיף צבעים עזים – ורוד, כתום, צהוב – שיגוונו את מנעד הטקסטורות ויעוררו חיים ותנועה. 

 

סגנון

אווירה, הטמפרמנט – אלו הם היבטים בעיצוב שצריכים להתכתב עם התמונה אותה תבחרו לתלות. הגדרת קו עיצוב כללי היא הכרחית, ויש להתעכב עליה. הלדוגמה, אם הייתם מגדירים את החלל שלכם כמודרני, בעל צורות גיאומטריות נקיות, שימוש רחב בלבן או מתכת, שחור, עור או זכוכית, נסו להוסיף את חיות הצבעים העזים, בקוים ברורים, כסגנון של פופ ארט למשל, או מרקמים עבים יותר של צבעי שמן בצורות מופשטות.
ואם ביתכם עוצב בסגנון וינטאג', הדפסים שונים על ריפוד הספות, עץ משופשף, וילונות תחרה, מפות קטיפה, חרסינות וזכוכית. הקו הרומנטי הוא שילוב מצויין, דרך טבע דומם, צבעים חמים, נוף.
אם אתם חובבי המראה הטבעי והנקי, וחומרים כמו עץ, כותנה, צמר, וזכוכית נותנים את הטון בצבעיהם הטבעיים, אולי תבחרו ציור בעל גוונים עזים וחיים שיוסיפו חמימות, או לחילופין רישומים בעיפרון או בשחור ולבן לתחושה שקטה אך בעלת תנועה.

 

אור וצל

לתאורה השפעה חשובה על תליית התמונות בבית. במקרה של תאורה חזקה, ירידה לפרטים הקטנים היא אפשרית, והתמונה יכולה להיות עשירה ומורכבת. אך אם התאורה מוצלת יותר, לעיתים יספקו את האווירה הרצויה דווקא ציורים מופשטים יותר, רחבים יותר.

גודל

כשאתם ניגשים לבחירת הגודל, עליכם לשים לב לשני מרכיבים: גודל הקיר (חלל) וגודל הציור.
הפרופורציות צריכות להיות מאוזנות. אם הקיר עליו נרצה לתלות את התמונה ריק, נוכל 'להתפרע' בציור רחב וגדול. אם יש על הקיר אלמנטים נוספים, כדאי לבחור תמונה קטנה יותר שתייצר הרמוניה בשילוב עם סביבתה. לעיתים הצבה לא שגרתית היא זו שתיתן את התפנית שאתם שואפים אליה.

מחיר

אנו מאמינים בהנגשת אמנות מקור איכותית לקהלים בעלי תקציב משתנה, כולל בעלי תקציב מוגבל: תוכלו לרכוש בעזרתנו עבודות מקור של אמנים מבוססים ובעלי שם, אם תקציבכם מאפשר זאת, אבל גם עבודות של אמנים ידועים פחות (למשל, בוגרים צעירים של מוסדות אקדמיים), במחירים נמוכים בהרבה.

אפשרות נוספת העומדת בפניכם היא רכישת רפרדוקציות חתומות. זוהי הזדמנות נדירה וייחודית לרכישת עותקים חתומים ובעלי ערך ממשי, במחיר נמוך. הרפרדוקציות שלנו נמכרות במהדורות מוגבלות ובמחירים קבועים ואחידים, כלומר,ללא קשר לזהות האמן היוצר ולערכו בשוק האמנות.

מסגור התמונה

המסגרת אמורה להשלים את התמונה, ולא להתחרות בה. לכן רצוי לבחור במסגור שמדבר באותה שפה עם התמונה, ושמתאים לקו הסגנוני שלה. מסגרת יכולה להמשיך את הסגנון של התמונה, ולעומת זאת היא יכולה ליצור ניגוד מעניין עם התמונה. למשל – ציור מופשט עכשווי אפשר למסגר במסגרת נקייה ומודרנית כמו פסים דקים בצבע שחור או מתכת, ובכיוון עיצובי אחר –  להשתמש דווקא במסגרת וינטג' עשירה ומרובת פיתוחים וסלסולים, שתיצור ניגוד לתמונה.

לסיום, אם תרצו לדייק בבחירתכם ולהתייעץ, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לכל שאלה והתלבטות.
ARTBEAT צוות